To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Supportu
czo.pl/wxv.pl

Reklama - Tissamarae

Lisseth - 2016-11-06, 22:01
Temat postu: Tissamarae


T I S S A M A R A E




Tissamarae jest odległą planetą w bezimiennym układzie gwiezdnym.
Można ją nazwać prehistorycznym, lustrzanym odbiciem Ziemi.
Tą samą nazwą został opisany superkontynent na którym toczy się rozgrywka fabularna.
Użytkownicy wcielają się w prehistoryczne bestie - dinozaury.



O F E R U J E M Y



1. System doświadczenia i poziomów, gdzie każdy kolejny poziom zwiększa umiejętności i potęgę postaci.


2. Szeroki wachlarz misji fabularnych i niefabularnych - umożliwia on bezproblemowe i przyjemne zdobywanie PD; Zostały one ułożone tak, aby jak najczęściej i najlepiej wynagradzać użytkownika; Misje są co jakiś czas aktualizowane i wciąż tworzymy nowe.


3. Statystyki, które odpowiadają za kilka aspektów jednocześnie. Walka - umiejętności ofensywne, obrona - umiejętności defensywne, przetrwanie - zwinność, zręczność, szybkość, kondycja - wytrzymałość, odporność na rozmaite wpływy natury, zwiększenie PŻ.


4. Antyczne drogi - odblokowywane po osiągnięciu 5 poziomu postaci. Każda antyczna droga odpowiada za umiejętności odpowiadające wojownikom, wywiadowcom, tropicielom i szamanom.
Karhiago - Ścieżka wojowników. Posiada dwie gałęzie rozwoju, gdzie jedna odpowiada za zdolności ofensywne.
druga zaś za defensywne.
Havarri - Ścieżka wywiadowców. Posiada dwie gałęzie rozwoju, gdzie jedna odpowiada zdolności szpiegowskie, druga zwiadowcze.
Azaris - Ścieżka tropicieli. Posiada dwie gałęzie rozwoju, gdzie jedna odpowiada za zdolności mięsożercy, a druga za
zdolności roślinożercy.
Shaakai - Ścieżka szamanów. Posiada dwie gałęzie rozwoju, gdzie jedna odpowiada za zdolności uzdrowiciela, a
druga truciciela.

Umiejętności dzielą się na czynne - Te, które mogą być użyte raz dziennie, bądź też raz na tydzień - oraz bierne, które działają cały czas.


5. Zakładanie własnych stad - Każdy użytkownik ma możliwość założenia własnego stada, do czego będzie potrzebował minimum 2 innych osób. Tak, jak poza stadem nie ma potrzeby regularnego polowania, tak w nim użytkownicy dostają nowy obowiązek, jakim jest uzupełnianie spichlerza grupy.
Stado ma możliwość przejęcia dowolnej ilości lokacji w wybranym terenie. Można o nie także walczyć z innymi grupami, odbierając im je.
Alfa zakłada specjalny wątek z nazwą swojego ugrupowania, w którym to zawiera szczegółowe informacje charakteryzujące nowo powstałe stado. Co do tego użytkownicy mają wolną rękę - liczy się kreatywność!
Przykładowo można wykreować specyficzne, przynależące tylko do tej grupy słowa opisujące różne rzeczy, własne rangi, wyznania, wierzenia, zasady, tradycje itp, itd...
Zakładać stada i dołączać do nich mogą wszyscy roślinożercy, a także mali i średni wielkością mięsożercy.


6. Odzwierciedlenie rzeczywistości - Zależnie od przedziału wielkości, w jakim znajduje się gad, otrzymuje on inną - większą, bądź mniejszą - liczbę początkowych statystyk.
Duzi mięsożercy są samotnikami, przez co nie mogą ani zakładać, ani dołączać do grup.
Mogą oni jednak nieoficjalnie zająć daną lokację i bronić jej tak, jakby należała do nich.
Dozwolone jest, by duzi mięsożercy łączyli się w pary (związane ze sobą seksualnie - partnerzy, bądź też nie - towarzysze, kompani, rodzeństwo).


7. Wolne miejsca na stanowisko MG - Wciąż poszukujemy Mistrzów Gry, którzy fascynują się narracją i mieliby chęć prowadzić ewentualne polowania, poszukiwania, a także walki i poboczne, jednoosobowe fabuły.




L I N K
( http://www.tissamarae.wxv.pl/ )




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group